Introduction

Introduction

Introduction

Close your eyes and begin to relax. Take a deep breath, and let it out slowly. Concentrate on your breathing. With each breath you become more relaxed. Imagine a brilliant white light above you, focusing on this light as it flows through your body. Allow yourself to drift off as you fall deeper and deeper into a more relaxed state of mind. Now as I count backward from ten to one, you will feel more peaceful, and calm. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. You will enter a safe place where nothing can harm you. Five. Four. Three. Two. If at any time you need to came back, all you must do is open your eyes. One.
Regression

Monday, December 22, 2008

Αγιος βασίλης έρχεται;

Ίσως η επιλογή μου να είναι λάθος.. ίσως τό σωστό να είναι τό "πρέπει" και όχι τό "ζητάει η καρδιά μου".. Ίσως αυτό τό "θέλω" να πληγώνει περισσότερους απ'όσους χαροποιεί.. Ίσως να τό πληρώσω κάποια στιγμή..
Δε θέλω όμως να ακολουθήσω τό πρέπει.. Δε θέλω να κάνω κάτι που δε θα με κάνει ευτυχισμένη..
Και όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται αυτό δε θέλω να μπαίνω στη διαδικασία να σκέφτομαι ότι οι επιλογές μου ίσως με κάνουν κακό άνθρωπο.. Δε είναι δίκαιο να σε βάζουν σ'αυτό τό τρυπακι επειδή απλά δεν γίνεται αυτό που θέλουν..
Τόσο κακό είναι που αυτό που ζητάει η καρδιά μου είναι διαφορετικό από τό πρέπει;

2 comments :

  1. Πόσο δίκιο έχεις. Μόνο που καμιά φορά αποδεικνύεται πως ακολουθώντας το "πρέπει" είναι πολύ πιο σοφότερο απ'το να ακολουθήσεις αυτό που ζητάει η καρδιά σου. Εσύ να θες να ακολουθήσεις την καρδιά σου κι ο άλλος τα "πρέπει"...

    Αν διάβασες όλη την ιστορία στο blog μου, καταλαβαίνεις τι εννοώ!

    Καλές γιορτές Αργυρούλα μου κι εύχομαι μέσα απ'την καρδιά μου το 2009 να φέρει όλα όσα επιθυμείς. Χρόνια Πολλά!

    ReplyDelete
  2. Μπορεί να είμαι χαζη, όμως θα ακολουθήσω αυτό που ζητάει η καρδιά μου.. Αν δεν τό κάνω τώρα που μπορώ ξέρω ότι στο μέλλον μπορεί να μην μου ξανάδωθεί η ευκαιρία.. Τα πρέπει τα ακολουθούμε κάθε μέρα..

    ReplyDelete

through your eyes