Introduction

Introduction

Introduction

Close your eyes and begin to relax. Take a deep breath, and let it out slowly. Concentrate on your breathing. With each breath you become more relaxed. Imagine a brilliant white light above you, focusing on this light as it flows through your body. Allow yourself to drift off as you fall deeper and deeper into a more relaxed state of mind. Now as I count backward from ten to one, you will feel more peaceful, and calm. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. You will enter a safe place where nothing can harm you. Five. Four. Three. Two. If at any time you need to came back, all you must do is open your eyes. One.
Regression

Monday, December 28, 2009

Άγιε μου Βασίλη...

Φέτος μπορεί να μου έφερες ότι δε σου ζήτησα αλλά μου έφερες κάτι που είχα καιρό να νιώσω.. Σ'ευχαριστώ!!!!

Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Όλα όσα ζω να΄ναι δικά μου
Να΄σαι πληγή απ΄την πληγή
Να΄σαι χαρά απ΄τη χαρά μου
Να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
Με ένα σώμα δεν αρκεί
Σε θέλω εδώ για να υπάρχω

Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Να΄χω έναν άνθρωπο δικό μου
Με τη σιωπή να του μιλώ
Όπως μιλάω στον εαυτό μου
Και να μοιράζομαι στα δυο
Τ΄άστρα το χρώμα το λεπτό
Ό,τι κι αν γίνει καρδιά μου
Εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
Να μπορώ να σε μισήσω
Με το βλέμμα να σου δείξω
Χωρίς να μιλήσω
Τι θέλω να πω

Σε θέλω εδώ να σε κοιτώ
Να σε ξυπνώ να σε κοιμίζω
Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Κάτι από αγάπη να θυμίζω
Να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
Με ένα σώμα δεν αρκεί
Ό,τι κι αν γίνει καρδιά μου
Εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
Να μπορώ να σε μισήσω
Με το βλέμμα να σου δείξω
Χωρίς να μιλήσω
Τι νιώθω

Σε θέλω εδώ γιατί η ζωή
Με ένα σώμα δεν αρκεί
Ό,τι κι αν γίνει σε θέλω
Σε θέλω εδώ...
Σε θέλω εδώ...

Δήμητρα Γαλάνη & Γιώργος Καραδήμος
Σε θέλω

No comments :

Post a Comment

through your eyes