Introduction

Introduction

Introduction

Close your eyes and begin to relax. Take a deep breath, and let it out slowly. Concentrate on your breathing. With each breath you become more relaxed. Imagine a brilliant white light above you, focusing on this light as it flows through your body. Allow yourself to drift off as you fall deeper and deeper into a more relaxed state of mind. Now as I count backward from ten to one, you will feel more peaceful, and calm. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. You will enter a safe place where nothing can harm you. Five. Four. Three. Two. If at any time you need to came back, all you must do is open your eyes. One.
Regression

Wednesday, April 22, 2009

Big bang

Κερκίδες.. Εγώ και δύο τρεις οικογένειες.. Μόλις είχα βγάλει φωτογραφία στην κ1 και ετοιμαζόμουν για την κ2.. Είχα μόλις ακούσει το χρόνο που έκανε και είχα ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά.. Είχε καταφέρει να σπάσει το 1.02 :) χαμένη στις σκέψεις μου λοιπόν, σηκώνω το κεφάλι και τη μηχανή μπας και τον προλάβω πριν στρίψει στην 3.. Τον πρόλαβα δεν μπορώ να πω.. Είχε καβαλήσει όλο το curb και είχε σηκωθεί στις δύο.. Εντάξει λέω θα ισιώσει.. Συνεχίζει να τρέχει στις δύο έχοντας μπει στα χώματα.. Οκ λέω τώρα πέφτει.. Συνεχίζει να ανυψώνεται και τρέχει σχεδόν κάθετα προς την 3 (Το μόνο που έβλεπες ήταν η κόκκινη ψαλίδομπάρα έτσι όπως είχε σηκωθεί).. Θεέ μου, λέω, τώρα τούμπαρε.. Κι εκεί που περιμένω να τον δω ανάποδα, τον βλέπω να προσγειώνεται στις τέσσερις.. Οι οικογένειες γύρω μου να μην έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα κεγώ να κατεβαίνω τρέχοντας τα σκαλιά νομίζοντας ότι είχε σταματήσει.. Μεγάλο λάθος.. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω το αυτοκίνητο να έχει "σκόνταψει" σε μια διαφορά ύψους ασφάλτου χώματος και να ανυψώνεται.. Έμεινα κόκκαλο.. Προσγειώθηκε με τα μούτρα και πίστευα ότι θα γυρίσει ανάποδα.. Ευτυχώς πίστευα λάθος.. Άρχισα και πάλι να τρέχω προς την αφετηρία χωρίς να εχω βγάλει ούτε μια φωτογραφία.. Μέχρι να βγει από το αυτοκίνητο και να τον δω να περπατάει πέθανα..
Τα πρώτα λόγια που είπε μόλις με είδε: "έβγαλες φωτογραφίες;".. Όλοι να έχουμε μείνει από φόβο, να του λένε ότι κανείς δεν έχει ξανάκάνει κάτι τέτοιο και να επιζήσει αυτός η το αυτοκίνητο και αυτός να ρωτάει αν εχω βγάλει φωτογραφίες. :)
η ζημιά έφτασε το χιλιάρικο, και φωτογραφίες η βίντεο δεν έχουμε βρει ακόμα :) αλλά τουλάχιστον είναι καλά:) τώρα αν τον πάρεις τηλέφωνο και τον ρωτήσεις τι έγινε τότε τρία πράγματα θα σου πει πρώτα πριν εξιστορήσει τα γεγονότα "έσπασα το 1.02 (και το αυτοκίνητό), γαμώτο δε πήρα κύπελλακι, γαμώτο δεν εχω φωτογραφίες" :)

No comments :

Post a Comment

through your eyes